La dolce vita

Voor een club van bouwondernemers uit Brabant hebben wij van Group & Incentive Travel een geheel complete 4-daagse reis naar Sicilië georganiseerd. Graag neemt de groep u mee op hun reis, lees hieronder hun ervaringen.

“Met een groep van 40 man begon de reis vanaf Den Bosch naar de luchthaven van Keulen. Na een rustige vlucht arriveerden we in Catania, waar onze chauffeur en reisleider ons opwachtten. Met een heerlijk Italiaans ontbijt ging het weekend echt van start en vertrokken we richting Siracusa, waar we een rondleiding kregen door het prachtige Ortygia.

Op grote hoogte

De volgende dag bezochten we de op een na hoogste werkende vulkaan van Europa genaamd; Etna (3323 m). Via een kabelbaan kwamen we aan op het hoogste punt, hier waanden we ons in een waar maanlandschap! Na een spectaculair uitzicht genoten we bij een lokale wijngaard van een heerlijke lunch met wijnen van eigen productie. Dat was echt het ‘dolce vita’-gevoel. Terug in het hotel was het tijd voor een duik in het zwembad.

Bella Italia

Op de derde dag maakten we een prachtige boottocht langs Isola Bella en de Capotaormina baai. Niet alleen genoten we hier van de zon en het uitzicht over zee ook de onderwaterwereld werd ontdekt tijdens het snorkelen. Op de laatste dag reden we naar Taormina, ook wel de ‘parel van Sicilië’, die na een gezamenlijke lunch op eigen gelegenheid bezocht werd. Aan het eind van de middag keerden we terug naar het vliegveld om aan de terugreis te beginnen. Eenmaal aangekomen in Nederland bracht de Oad bus ons weer terug naar Den Bosch.

Wij hebben de reis als zeer prettig en goed georganiseerd ervaren. Soms liep het een en ander anders dan bedoeld, maar door de reisleider werd dat altijd goed opgelost. Mooie locaties gezien en veel diversiteit van de omgeving zoals de Etna, Taormina en Siracusa. Wat ons betreft is Oad een aanrader voor groepsreizen op maat!”

Bossche Bouwkring, september 2018

Carola Meijerink
Oad Group & Incentive Travel

Wilt u nu ook een dergelijke trip maken met uw bedrijf of groep neem dan contact op met mij en mijn collega’s voor een passende offerte.
Bel ons: 0547-284477 Mail ons: info@oadgroepsreizenopmaat.nl

Meld u aan voor de nieuwsbrief

Deze website is gerealiseerd door Webheads.